- قوانین توافق نامه همکاری
1.روند سفارش :
- مشاوره با همکاران فروش
- دریافت پیش فاکتور
- واریز 60 درصد به عنوان پیش پرداخت
- بازسازی طرح سفارش (طراحی، فرمبندی، اجرا)
- دریافت تأییدیه کامپیوتری از شما
- شروع روند تولید باتوجه به زمان کاری
- اعلام آماده شدن سفارش
- تسویه مالی
- ارسال سفارشها
محل تحویل سفارشها در دفتر الو پاکت میباشد .
هزینه ارسال سفارش به عهده ی مشتری محترم میباشد .
تحویل سفارشها با تسویه کامل فاکتور امکانپذیر میباشد .
2.توافق نامه همکاری
در سفارشها، پس از اتمام تولید تعداد نهایی شمارش و در فاکتور لحاظ میگردد. در تمامی سفارشها 5 درصد افزایش یا کاهش تعداد وجود خواهد داشت، در صورت کسری هزینه عودت و در صورت اضافه شدن به جمع فاکتور اضافه میگردد .
شروع سفارشها بعد از تأییدیه کتبی طرح از جانب شما و واریز پیش پرداخت میباشد .
بسته بندی تمام سفارشها به صورت کیسه ای میباشد، در صورت بسته بندی در کارتن، برای هر کارتن مبلغ 500,000 ریال دریافت میگردد .
تمامی ساک دستیهای کاغذی به همراه بند ارائه میگردد .
زمان تحویل سفارشها به صورت عادی، بسته به تعداد سفارش، 7 الی 15 روز کاری میباشد .
زمان تحویل سفارشها به صورت فوری 4 الی 5 روز کاری در صورت امکان و با افزایش نرخ ۳۰ درصدی قیمت فاکتور میباشد .
در صورت نیاز به سفارش کمتر از 1000 عدد، با کارشناسان ما تماس بگیرید .
در صورت نیاز به طراحی، فرمبندی و اجرا، هزینه جداگانه محاسبه میشود .
جهت سفارشهای خاص و تیراژ دار با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید .
تمامی سفارشها به صورت فرم اختصاصی تولید میگردد؛ لذا قبل از شروع چاپ، فایلها از لحاظ رنگ، طراحی و رعایت نکات فنی بررسی میگردد و در مرحله چاپ توسط ناظران فنی روند چاپ تحت نظارت قرار میگیرد تا سفارش بدون کوچکترین ایرادی تولید گردد .
باتوجه به اینکه مجموعه الو پاکت از به روزترین دستگاههای چاپ و نرم افزارهای مربوطه استفاده میکند، میزان تلرانس رنگ درکمترین محدوده ممکن قرار داشته و کلیه سفارشهای مشتریان به صورت کاملاً یکدست و استاندارد چاپ میشوند .
تمامی استعلام قیمتها به روز میباشد، چنانچه 24 ساعت از تاریخ پیش فاکتور گذشته باشد این مجموعه نسبت به تغییر و محاسبه قیمت به روز مجاز میباشد .
در زمان تأیید و پرداخت فاکتور درصورتیکه طرح شما تا 1 روز کاری بعد از تأیید فاکتور برای ما ارسال نگردد و کار برای تولیدارسال نشود درصورتیکه این تأخیر از طرف کارفرما باشد، باتوجه به تغییرات قیمت مواد اولیه امکان تغییر قیمتها در فاکتورمیباشد و بابت این تغییر قیمت، مجموعه مسئولیتی عهده دار دار نمیباشد .
3.طرح چاپی :
جهت آماده سازی طرح، فایل لوگو خود را به صورت وکتور ارسال نمایید و سایر توضیحات نوشتاری را به صورت تایپ شده ارسال کنید .
درصورتیکه فایل وکتور ندارید، جهت آماده سازی یا تبدیل فایل های غیراستاندارد به فرمت مذکور هزینه جداگانه دریافت میگردد.
آماده سازی طرح از حداقل 2 ساعت تا 1 روز کاری باتوجه به نوبت سفارش شما لحاظ میگردد .
پس از آماده شدن فایل، فرمت اصلی در اختیار شما جهت استفاده های بعدی قرار خواهد گرفت .
نوشتن متن یا شماره به تنهایی شامل دریافت هزینه نمیباشد .
ویرایش طرح جزئی تا 1 بار رایگان و ادیتهای کلی برای هر بار انجام شامل هزینه میباشد .
در صورت وجود اشتباه پس از دریافت تأییدیه از سوی شما، هیچگونه مسئولیتی به عهده این مجموعه نمیباشد .
شروع روند طراحی و تولید بعد از واریز 60 درصد پیش پرداخت امکانپذیر میباشد .
فایلهای طراحی خود را حتما در مد رنگی CMYK آماده کنید .
رزولوشن فایلهای طراحی شما باید حداقل 300dpi و حداکثر 356dpi باشد .
در سفارشهای چاپی ساک دستی کاغذی :
در نظر داشته باشید درصورتیکه از قبل نمونه چاپ شده در اختیار دارید، لطفا نمونه آن را جهت تطبیق رنگ چاپ و عدم مغایرت بیش از 10 درصد برای ما ارسال نمایید، در صورت عدم ارائه رنگ موردنظر به صورت چاپی مغایرت رنگ به عهده این مجموعه نمیباشد و مشتری محترم مسئول خواهد بود .
در سفارشهای چاپی ساک دستی پارچه ای :
نمونه رنگ پارچه در هر سفارش و خرید از کارخانه امکان تغییر رنگ تا 10 درصد نسبت به سری قبل را دارد .
سخن پایانی : لازم به ذکر است فقط کالاهایی که دارای پارگی و بازشدگی چسب باشند قابل بازگشت است و در غیر این صورت الو پاکت هیچگونه مسئولیتی را قبول نمیکند .
شکایت و مرجوعی کالا (کالاهایی که دارای پارگی و بازشدگی چسب باشند)فقط تا 24 ساعت پس از تحویل کالا امکانپذیر میباشد .
روزهای جمعه و تعطیلات رسمی جزو روزکاری نمیباشد .
در پایان از زمانی که برای خواندن این متن قرار دادید سپاسگزاریم و قدردان اعتماد شما هستیم .